MHP ile İyi Parti Google’da Karşı Karşıya

24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçimleri için zaman daralırken seçimde yarışacak siyasi partiler seçim kampanyalarında da yarışıyor. Seçim meydanlarında yaşanan yoğun rekabet şimdi de dijital dünya’ya taşındı. Geçtiğimiz günlerde İyi Parti Google’da dijital reklam kampanyası ile seçim çalışması yapmıştı. Bunun üzerine MHP’de aynı şekilde yanıt vererek Google Adwors reklamları ile seçim kampanyasını duyurmak için dijital reklam kampanyası başlattı.

24 Haziran seçimleri hızla yaklaşırken, seçim yarışına katılacak siyasi partiler seçim kampanyalarını farklı yöntemler ile seçmenlerine duyurmayı hedefliyor. Bunun en güzel örneği ise İYİ Parti’den geldi. İyi Parti, Google Adwors reklam yöntemlerini kullanarak diğer siyasi partilerden farklı bir yol izlemeyi tercih etti.

Günümüz teknolojisinde geleneksel reklam faaliyetlerinin yerine dijital reklam mecraları almaya başladı. Her geçen gün artan ve önüne geçilemiyecek derece büyüyen dijital reklam hayatımızın her alanında yer alma konusunda iddalı

Peki Google Adwors Nedir ? 

Bir Google Servisi Olan Adwors, Hedeflediğiniz Anahtar Kelimeler Ile Kullanıcıları Web Sitenize Çekmeye Çalışan Ücretli Bir Dijital Reklam Hizmetidir.

Cumhurbaşkanı adayı olan Meral Akşener’in Genel Başkanlığını yaptığı İYİ Parti de Google reklamlarıyla farklı bir strateji izledi. Google’da “özgürlük”, “vpn”, “AK Parti”, “rüyada güneş”, “rüyada altın”, “gençler”, “boş oda” kelimeleri için çalışma yapıldı. Bu kelimeler aratıldığında kullanıcılar İYİ Parti’nin seçim kampanyasına ilişkin reklamlarıyla karşılaşıyor.

MHP’DEN DE BENZER ÇALIŞMA

İYİ Parti’nin ardından MHP de Google’da reklam çalışması yaptı. Google’da “MHP” araması yapıldığında “Cumhur İttifakı” hakkında bilgiler içeren web sitesinin reklamı çıkıyor.

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir