Sosyal Medya Ajansı Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyiz ?

Sosyal Medya Ajansı ” seçmek belkide sosyal medyada başarılı olup olamayacağımızın en temel ve en baştaki kilit noktası. Sosyal medya ajansı seçmek bir mağazadan bir ürünü almadan iyice araştırmaktan daha zor ve emek isteyen meşakatli bir iştir. Çünkü sizi en iyi anlayan ve sizi sosyal medyada en iyi yansıtan ajansı bulmak gerçekten çok zordur. İnternet üzerinden ” Ankara Sosyal Medya ” Ajansı yazdığınızda birçok sonuç çıkmaktadır. Bu da sizin birçok firma ile görüşerek birçok fiyat teklifi almanız anlamına gelmektedir. Birçok firma arasından bir firma seçersiniz. Bu sosyal medya ajansının sizi en iyi anladığı ve sizin sosyal medya hesaplarınızı en verimli kullanabilecek ajans olduğunu düşünürsünüz ama kimi zaman bunun böyle olmadığını çalışma başladıktan sonra anlarsınız. Bu sebeple sosyal medya ajansınızı seçerken çok dikkat etmeli ve belli başlı kriter ve kurallara uymak zorundasınız.

Alanında uzman ve daha önce kurumsal bir markanın sosyal medya hesaplarını yönetmiş bir sosyal medya ajansı size şu soruları sorması alanında uzman olduğunu ispatlayacaktır;

  1. Markanızın sattığı ürün/hizmetlerin diğer rakiplerinden farklı nedir ? Hangi özelliği sizi ön çıkarıyor ?
  2. Markanızın veya hizmetlerinizin zayıf yönlerini tahmin edebiliyormusunuz ? Online piyasa bu açıkları kapatmak adına ne yapılmasını planlıyorsunuz ?
  3. Etkileşimde olmak istediğiniz hedef kitle kimlerdir ? Yaş grupları ve ilgi alanları neler olmalıdır ?

 

 

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

1 Cevap

  1. 29 Haziran 2018

    […] sadece içerik paylaşmaktan veya tanıdıklarına özel mesajlar göndermekten ibaret değil. Sosyal Medya pazarlaması uzmanlık ve tecrübe isteyen hassas bir konudur. Sosyal medya’da bende varım diyerek bu […]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir